maanantai 17. joulukuuta 2012

Salainen jouluystävä päättyy


Perjantaina saapui viimeinen paketti salaiselta jouluystävältäni, paketissa oli Fazerin sininen suklaalevy, Pentikin punaiset sydän lasinaluset ja pari pientä tonttulumiukkoa sekä tietysti kortti. Nämä tonttulumiukot tulivat kyllä kuin tilauksesta, kun meidän yllätysikkunasta puuttuu juurikin kaksi hahmoa... ja nyt sain ne!

Monen mutkan jälkeen minulle tuli kaikki paketit eri lähettäjiltä. Ensimmäinen tuli Johannalta, seuraava Teijalta ja viimeisin Suklaamonsterilta. Kiitos kaikille paketeista, ne kaikki ovat ilahduttaneet minua, ja jotenkin joulunodotus on tuntunut hauskemmalta.

Omatkin pakettini olen jo lähettänyt, ja pakettien sisällön keksiminen on ollut minulle hauskaa ja mielenkiintoista hommaa, ja onpa siinä vähän tarvinut käyttää salapoliisitaitojakin. Onneksi olen saanut ostaa kaikki kolme pakettiani samalle ihmiselle, joten aina kun vastaan on tullut jotain "sopivaa" olen napannut mukaani. Yksi tavara jo rikkoutuikin ennen lähettämistä, kun paketista kuului vain naks. No paketti auki, ja uusi tavara tilalle, valitettavasti uutta samanlaista en sitten koskaan löytänyt, kun se ostos oli tehty 400km päästä kotoa... No, aina ei voi onnistua ;D

Ja suuri kiitos vielä Joulureki -blogin Teijalle, joka on jaksanut hoitaa vaihdon omien asioidensa lisäksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti